niedziela, 13 maja 2012

Zmiany i pitu pitu.. :D

Kabun ! łelkam ! :)

Zaczynamy od razu:

*Zmiany i email :)

Pewnego dnia tak właściwie wczoraj nadesłano mi email *o* o treści:

Hej ! widziałam twój nowy bloog..mam pytanie czy będziesz robiła na nim zmiany (tj. tła itp) ?

odp:

Zmiany na razie nie sa mi jakoś szczególnie potrzebne po za tym mam mało czasu ;( Pomyślę nad zmianami jeśli już nastąpią poinformuje na bloogu ..

odesłano mi:

A ile zmiany będą trwały?

więc: 
Jakiś 1 tyg. Jesli będę chciała się tego podjąć teraz to potrwało by to 2 tyg ;) Zaczne jak naj wcześniej ! 

A więc tak ,tak zmiany będę (kiedyś tam) Ogólnie nie mam teraz czasu przez to ,że przygotowuje się do ważnych egzaminów i poprawiam oceny na koniec roku..;)

*Look :)

Na celowniku : Ciasteczko;*;D


Włosów się nie będę czepiać ,bo jak dla mnie to są jedne z najfajniejszych włosów dla chłopaków na msp. Buziaczek na twarzy? Mm ..dooobre.. ;d Czarne spodnie luzzz  i świetne sa buty to trochę tu to spiepszyłeś ;D mogły być hmm białe? a bluzka fajna ale wolałabym zobaczyć ją w formie "bluzy" .;)


*bloog




pa !  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz