sobota, 12 maja 2012

Hej!
Nie będę przynudzała wszystkimi wiadomościami o mnie lecz powiem tylko najważniejsze mam na imię Gabi .A moja movie star na msp to Orginalna3212 :)

przejdźmy do postu:

*LOOK !

Co jakiś czas będe wybierała kogoś z msp ( możesz być to nawet ty !) i będę oceniała jak się ubrał ;) 
Na razie mój look ;D :
cóż różowe włosy hmm.. ujdą ale do tego fioletowe buty ..grrr trochę się gryzie..Błyszcząca się bluzka pasuje do włosów a kokardka ładnie pokazuje  bluzkę .. Spodni nie ma. przynajmiej ich nie widać to znaczy ,że ma krótkie shorty..Shorty do takiej bluzki ;D Oczojebnie ! :D 


*Konkurs

Wiadomo konkurs będzie tylko czasami.. ale nie mój ! na msp ;d

Tym razem na celowniku Morski bal..

Cóz życze wszystkim powodzenia. Ale co do tego jestem pewna ,że chyba większość ludzi coś podpiepszy z Titanica xd .Dla dziewczyny piękna sukienka *o*  dla chłopaków ładne marynarki *o* .I cudne rzeczy do pokoi ! :) Nie ma na co czekać ..warto chyba wydac troche sc ! 



*sc


Taaaak a propo sc.. Mam prośbę nie do wszystkich ,ale nie którzy więdzą o co chodzi. Nie mam na tyle sc żeby wam co dzienne 800 tys prezentów wysyłać.To ,że wysyłam dużo rzeczy przyjaciółką nie znaczy ,że ty nią jestes  i prezent dostaniesz..


ps. nie do wszystkich ;)


*BLOOG ;d


polecam blog : ananasowemsp.blogspot.com :)


Narazie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz